Spoštovani pacienti!
Na podlagi določil Zakon o varstvu pacientovih pravic (v nadaljevanju zakon) lahko vložite prvo zahtevo za varstvo pacientovih pravic zaradi:
1. neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma sodelavcev – rok za vložitev je 15 dni od domnevne kršitve,
2. neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe – rok za vložitev je 30 dni po končani zdravstveni oskrbi.
Prva zahteva se lahko vloži v treh mesecih po preteku navedenih rokov , če ste za kršitev izvedeli kasneje oz. če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
POSTOPEK VLOŽITVE ZAHTEVE ZA OBRAVNAVO KRŠITVE PACIENTOVIH PRAVIC
Če ste nezadovoljni z zdravstveno oskrbo ali odnosom zdravstvenega delavca, bomo nesporazum poskusili rešiti takoj z dodatnimi pojasnili. Če z dodatnimi pojasnili niste zadovoljni , lahko vložite zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic.
KAKO LAHKO VLOŽITE ZAHTEVO?
Ustna zahteva: vložite jo pri vodstvenem delavcu službe v času uradnih ur, sprejme se jo na zapisnik. Ustno zahtevo lahko vložite tudi v tajništvu ZD Ptuj (vsak dan od 8,00 do 14,00 ure) tako, da izpolnite že pripravljen obrazec zapisnika. Pisna zahteva: se lahko vloži na obrazcu pisne zahteve v tajništvu zavoda ali pri pristojni osebi.
Če pisna zahteva ni vložena na predvidenem obrazcu, mora imeti naslednje podatke:
- ime in priimek ter prebivališče pacienta, telefon, elektronska pošta,
- opis domnevne kršitve,
- podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih (ime in priimek, delovno mesto),
- ime in priimek drugih udeleženih oseb,
- čas in kraj domnevne kršitve pravic, morebitne posledice kršitve, morebiten predlog za rešitev spora
Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, Vas bomo pozvali, da zahtevo v določenem roku dopolnite (4. odst. 60. čl zakona) Pisne zahteve ne bomo obravnavali (4. odst. 60 čl.zakona)
- če se iz nje ne da razbrati kdo jo je vložil,
- če je žaljiva ali prepozna.
Za sprejemanje zahtev za kršitve pacientovih pravic so odgovorne vodstvene osebe v službah zdravstvenega doma. Vsi kontaktni podatki so v organogramu ...
Vašo pisno ali ustno prvo zahtevo bomo obravnavali v skladu z določili zakona in internega pravilnika. Če z rešitvijo ne boste zadovoljni , lahko na Komisijo RS za varstvo pacientovih pravic vložite drugo zahtevo za varstvo pacientovih pravic.
Kontaktni podatki o zastopnikih pacientovih pravic