CEPLJENJE PROTI SEZONSKI GRIPI PO NASLEDNJEM URNIKU

 

LOKACIJA

DATUM

URA

ZDRAVSTVENI DOM PTUJ, PRITLIČJE SA 10, POTRČEVA CESTA 19A, PTUJ

02.10.2023

04.10.2023

15.00 – 17.00

15.00 – 17.00

 

                           CEPLJENJE PROTI COVID-19 IN SEZONSKI GRIPI PO NASLEDNJEM URNIKU

LOKACIJA

DATUM

URA

ZDRAVSTVENI DOM PTUJ, PRITLIČJE SA 10, POTRČEVA CESTA 19A, PTUJ

od 09.10.2023

- ponedeljek, torek,    

   sreda, četrtek

- petek

15.00 – 17.00

12.00 – 14.00

SA HAJDINA, ZG. HAJDINA 44A, HAJDINA

11.10.2023

14.00 - 16.00

SA JURŠINCI, JURŠINCI 3, JURŠINCI

11.10.2023

17.00 – 18.30

SA PODLEHNIK, PODLEHNIK 9, PODLEHNIK

12.10.2023

14.00 – 16.00

SA ŽETALE, ŽETALE 1, ŽETALE

13.10.2023

13.00 – 14.00

SA ZAVRČ, GORIČAK 7, ZAVRČ

11.10.2023

15.00 – 16.00

SA LESKOVEC, ZG. LESKOVEC 4, ZG. LESKOVEC

09.10.2023

14.00 – 15.00

SA KIDRIČEVO, MLADINSKA ULICA 9, KIDRIČEVO

10.10.2023

15.00 – 17.00

                           ZA CEPLJENJE SE NI POTREBNO NAROČITI. PACIENTI MORAJO BITI ZDRAVI IN IMETI S  

                           SEBOJ KARTICO ZDRAVSTVENEGA ZAVAROVANJA TER OSEBNO IZKAZNICO.

 Vljudno vabljeni.                                                   Direktorica 

                                                          Metka Petek Uhan, dr.med.,spec.

OBVESTILO POSAMEZNIKOM O OBDELAVI OSEBNIH PODATKOV PO 13. ČLENU SPLOŠNE UREDBE O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV (GDPR)

 

NAROČILA

(eRecept, eNapotnica, naročilnica za medicinsko tehnični pripomoček, bolniški list, sporočilo zdravniku, prošnja za termin)

Naročila se zbirajo preko profesionalne zdravstvene platforme PriZdravniku, ki zdravstvenim izvajalcem na podlagi pogodbeno dogovorjenega razmerja nudi zgolj uporabo računalniško podprtega sistema in podatkov o naročilih ne obdeluje za svoje potrebe. Upravljavec podatkov je v celoti Zdravstveni dom Ptuj.

  • Identiteta in kontaktni podatki upravljavca:

ZDRAVSTVENI DOM PTUJ

Potrčeva cesta 19a

2250 Ptuj

Telefon: 02 787 15 00

Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

  • Kontakt za vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov in kontakt pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov:

Datainfo.si d.o.o.

Tržaška 85

2000 Maribor

Telefon: 02 620 43 00

Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

  • Nameni, za katere se obdelujejo osebni podatki

 

1.  NAROČILO NA OBISK: Omogočanje naročanja pacientov v naročilno knjigo

2.  NAROČANJE LISTIN (npr. receptov, napotnic, bolniških listov itd): Omogočanje izdaje listin

 

  • Pravni temelj za obdelavo podatkov posameznikov:

Zakon o zbirkah podatkov s področja zdravstvenega varstva (ZZPPZ), (Uradni list RS, št. (Uradni list RS, št. 65/00, 47/15, 31/18, 152/20 – ZZUOOP, 175/20 – ZIUOPDVE, 203/20 – ZIUPOPDVE, 112/21 – ZNUPZ, 196/21 – ZDOsk, 206/21 – ZDUPŠOP, 141/22 – ZNUNBZ, 18/23 – ZDU-1O in 84/23 – ZDOsk-1) Priloga 2- eNapotnica in eNaročilo

 

  • Obdelovani osebni podatki: ime, priimek, datum rojstva, ZZZS številka, gsm številka in/ali e-poštni naslov, izbrani osebni zdravnik, sporočilo, ki ga pacient vnese v vnosno tekstovno polje.

Pri naročanju eRecepta še: ime zdravil ter način in pogostost uporabe

Pri naročanju eNapotnice še: datum predvidenega pregleda in razlog za izdajo eNapotnice

Pri naročanju na obisk še: razlog obiska

Pri naročanju bolniškega lista še: datum začetka in konca bolniške odsotnosti, podatek ali je bolniški stalež za polni ali skrajšan delovni čas, podatek, ali je izdaja bolniškega staleža za nego ali spremstvo

  • Uporabniki osebnih podatkov: zdravstveni izvajalci, ki sodelujejo pri zdravstveni oskrbi pacienta
  • Obdobje hrambe osebnih podatkov: Osebni podatki se hranijo 5 let skladno z zakonom.
  • Informacije o prenosih osebnih podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo: Podatki se ne bodo prenašali v tretje države ali v mednarodno organizacijo.
  • Avtomatizirano odločanje na podlagi profiliranja z osebnimi podatki: Se ne izvaja.
  • Uveljavljanje pravic posameznikov:

Posameznik ima pravico, da od Upravljavca zahteva:

  • Dostop do osebnih podatkov, skladno s 15. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR) 2/2
  • Popravek osebnih podatkov, skladno s 16. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR)
  • Omejitev obdelave, kadar so izpolnjene predpostavke iz 18. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR).

Posameznik se lahko za svoje pravice iz te točke obrne na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov Upravljavca, navedeno pod točko b.

Zoper odločitev upravljavca ali v primeru kršitev varstva osebnih podatkov lahko posameznik vloži prijavo pri Informacijskem pooblaščencu RS (več informacij na www.ip-rs.si).

Več o obdelavi osebnih podatkov: https://www.zd-ptuj.si/images/dokumenti/Politika%20kakovosti/100523/ZD%20Ptuj%20Politika%20zasebnosti.pdf

Zdravstveni dom Ptuj se zavezuje, da bo omogočal dostopnost osrednjega spletišča in pridruženih spletišč v skladu z Z​akonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij vsem uporabnikom.

Izjava o dostopnosti
Ta izjava o dostopnosti se nanaša na spletišče www.zd-lenart.si. Za zagotavljanje zahtev glede dostopnosti so bile sistemsko zagotovljene nekatere prilagoditve, kot so:
- povečanje pisave,
- pomanjšanje pisave,
- prikaz vsebin za uporabnike podpornih tehnologij (na primer: bralnike zaslona),
- navigacija s tipkovnico (prilagoditev za uporabnike, ki ne morejo uporabljati miške),
- ustrezni barvni kontrasti (med besedilom in ozadjem),
- predvidljivo delovanje spletišča
- odzivno oblikovanje (postavitev vsebine se prilagaja ločljivosti zaslona)

Stopnja skladnosti
Spletišče www.zd-ptuj.si je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zaradi spodaj navedenih izjem.

Nedostopna vsebina
Dostopnost spletišča www.zd-ptuj.si nenehno spremljamo in sproti izboljšujemo posamezne elemente dostopnosti. Kljub temu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot ji​h določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

Primeri takih vsebin so:
- skenirani dokumenti v PDF obliki zapisa,
- grafični elementi v obliki slik z napisi,
- videoposnetki,
- različne kompleksne tabele s podatki.

Priprava izjave o dostopnosti
Izjava je bila pripravljena 27. 8. 2023 na podlagi samoocene.

Izjava je bila nazadnje pregledana in posodobljena 23.10. 2024.

Povratne in kontaktne informacije
Zaradi zelo pogostih posodobitev vsebin lahko obiskovalci pri brskanju po spletišču www.zd-ptuj.si kljub prizadevanjem, da bi bile vse spletne strani čim bolj dostopne in uporabnikom prijazne, občasno naletijo na težave z dostopnostjo.

Obvestilo o morebitnih primerih neskladnosti objav z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij in zahteve po posredovanju informacij v dostopni obliki lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na naslov:

Zdravstveni dom Ptuj
Potrčeva cesta 19 a
2250 Ptuj
e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Odgovor boste prejeli v roku osmih dni od prejema obvestila oziroma prošnje. Če v tem roku ne bomo mogli podati ustreznega odgovora, vam bomo sporočili, kdaj bo odgovor podan in razloge za zakasnitev odgovora.

Izvršilni postopek
V primeru, da ugotovite odstopanja od določil Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, lahko podate prijavo inšpektorjem za informacijsko družbo po navadni ali elektronski pošti na naslov:

Inšpektorat RS za informacijsko družbo
Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Davčna ulica 1
1000 Ljubljana

e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.